woensdag 4 augustus 2010

dag 10 IJMUIDEN/KRUISLAND

07.00 uur Laatste heerlijke ontbijtbuffet in 7-seas restaurant. Nog een keer extra genieten!!!

10.30 uur wij lopen we richting bus. Alle instapplaatsen weer aangedaan, en Rotterdam was de laatste.
13.00 aankomst Rotterdam

Mijn dochter Gabrielle komt gelijk met ons aangereden. We zijn weer heel blij om haar weer te zien. Om ca. 14.00 uur weer thuis en onze zoon Robin begroet. De hond Bas weer uitbundig begroet. De was wordt weer in de machine gedaan. Er wordt weer echte koffie gezet en ervaringen worden gewisseld en natuurlijk de souveniertjes worden uitgepakt. Een keltische zilveren (Sterling) hanger, met een gastendoekje met een distelvoor mijn dochter en een hele echte Schotse outfit voor mijn zoon. Wat waren ze blij!





Weer 'back to normal life'.

TOT SLOT

Dit was een reis die ik niet snel zal vergeten.
Nooit geen vooroordelen meer over groepsreizen.
Dit is zeker geen oude-van-dagen-reis.
DIT IS AKTIE!!!!!
Heel veel gezien en beleefd. Ik geloof niet dat je zoiets met z'n tweeën kan ervaren!
Alles keurig geregeld. Geen lange wachttijden voor tickets. Alles al geregeld. Zeker voor herhaling vatbaar.

BuroScanBrit en KRAS BEDANKT!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten